A BIT MORE BLING! hahaha

A BIT MORE BLING! hahaha

just got meself a new toy and very happy indeed.

Daiwa LUVIAS 2500, made from the new "zaion". Very light and very smooth. Upgraded handle for some bling add the new spiderwire camo 10lb because i thought it looked good and havent tryed it yet!lol.

Cant wait to give it a bash tomorrow. Cheers Chris.

PS: Cheers Matt and brenz for the service and smile that a lot of other shops up this way are despritely lacking at the moment. Ill be back for sure tackleshack A1 in my books just got to get some better staff and they would be awsome.Tongue out.


Blake.T.'s picture

Posts: 680

Date Joined: 12/12/07

very nice, i have had my eye

Tue, 2008-09-09 18:47

very nice, i have had my eye on that since it came in a few weeks ago, lucky bugger.

Is that the valleyhill knob??

***********************************************************

The Tackle shack, for all your fishing needs
huge range of stock to suit any fisherperson.
PH:9248 3800

SPESS's picture

Posts: 3356

Date Joined: 29/12/06

Yeah thats the valley hill

Tue, 2008-09-09 18:48

Yeah thats the valley hill knob..............very nice hey. just dont think about the price when your buying one though but the boys helped me out on price.



Keep it tight, reeeeeeel tight!



*PROUD FISHWRECKED MEMBER*

mako magic's picture

Posts: 5785

Date Joined: 03/08/05

its always a pleasure to

Tue, 2008-09-09 18:59

its always a pleasure to serve you chrisTongue out

Its a very nice reel and that camo braid looks very nice on it too

The Tackle shack, for all your fishing needs
huge range of stock to suit any fisherperson.
PH:9248 3800 unit 3/11 Alexander drive Malaga

Email thetackleshack@bigpond.com

Blake.T.'s picture

Posts: 680

Date Joined: 12/12/07

what rods it going

Tue, 2008-09-09 19:01

what rods it going on???

***********************************************************

The Tackle shack, for all your fishing needs
huge range of stock to suit any fisherperson.
PH:9248 3800

SPESS's picture

Posts: 3356

Date Joined: 29/12/06

1. custom made???? 2. daiwa

Tue, 2008-09-09 19:08

1. custom made????

2. daiwa zero 4 to 10lb????????

3. daiwa steez?????????

I dont really know at this stage, might get one custom made if i dont like the zero or steez.

Keep it tight, reeeeeeel tight!

*PROUD FISHWRECKED MEMBER*

SamC's picture

Posts: 2013

Date Joined: 30/08/06

MINT!

Tue, 2008-09-09 19:13

cheers
sam

____________________________________________________________________________

Cheers,

Sam

Blake.T.'s picture

Posts: 680

Date Joined: 12/12/07

get a custom hastings/gusa

Tue, 2008-09-09 19:14

get a custom hastings/gusa made up, that would be sik. The zero is a nice rod, just need to shorten the rear split grip part thingy. I haven't used the steez rods but they look alright.

***********************************************************

The Tackle shack, for all your fishing needs
huge range of stock to suit any fisherperson.
PH:9248 3800

SPESS's picture

Posts: 3356

Date Joined: 29/12/06

Na i love the double cast

Tue, 2008-09-09 19:18

Na i love the double cast grip mate all y rods are converted to them now. Way better in my opinion. SamC ill give you a call tomorrow regarding a custom job cheers spess.



Keep it tight, reeeeeeel tight!



*PROUD FISHWRECKED MEMBER*

SamC's picture

Posts: 2013

Date Joined: 30/08/06

the steez rods are f****n

Tue, 2008-09-09 19:22

the steez rods are f****n nice, but i told you the price of the jap made on chris and i can't justify paying that much on that sorta rod!

mate, pop into work and i'll show you one my bro's making up for salmo. PUR hastings, you should see this thing it is mint! he's getting the 1-3kg but, so the next couple of models up from that would suit the luvias perfectly....

cheers
sam

____________________________________________________________________________

Cheers,

Sam

Blake.T.'s picture

Posts: 680

Date Joined: 12/12/07

nah, what i'm trying to say

Tue, 2008-09-09 19:22

nah, what i'm trying to say is keep the split grip, but shorten the split like brenz done on his, it will look and feel better. It probably didn't make sense, kinda hard to explain.

Split grips are very nice though and i like them on my rods aswell.

***********************************************************

The Tackle shack, for all your fishing needs
huge range of stock to suit any fisherperson.
PH:9248 3800

SPESS's picture

Posts: 3356

Date Joined: 29/12/06

Sam SOLD mate ill be in

Tue, 2008-09-09 19:25

Sam SOLD mate ill be in tomorrow you working? Bluddy salmo hey god he always gets in first hey. Might have to pay him a visit.lol.



Keep it tight, reeeeeeel tight!



*PROUD FISHWRECKED MEMBER*

SamC's picture

Posts: 2013

Date Joined: 30/08/06

Yeh doing the arvo shift tmw

Tue, 2008-09-09 19:32

Yeh doing the arvo shift tmw mate 12-5, pop in and check out this gem of a rod!

cheers
sam

____________________________________________________________________________

Cheers,

Sam

SPESS's picture

Posts: 3356

Date Joined: 29/12/06

Ill be there mate. Excited

Tue, 2008-09-09 19:35

Ill be there mate. Excited already.lol. Let me guess Mr salmo got camo grips????? Thats what i want the new fuji ones they look sweet with the black and grey and chrome bling rings as well.



Keep it tight, reeeeeeel tight!



*PROUD FISHWRECKED MEMBER*

SamC's picture

Posts: 2013

Date Joined: 30/08/06

Yes he did, black camo split

Tue, 2008-09-09 19:36

Yes he did, black camo split from memory!

cheers
sam

____________________________________________________________________________

Cheers,

Sam

SPESS's picture

Posts: 3356

Date Joined: 29/12/06

ah ha thats me. see you

Tue, 2008-09-09 19:37

ah ha thats me. see you tomorrow.



Keep it tight, reeeeeeel tight!



*PROUD FISHWRECKED MEMBER*

Kasey L.'s picture

Posts: 1390

Date Joined: 02/03/06

sam, how long u reckon

Tue, 2008-09-09 21:28

sam, how long u reckon before he snaps it?
Tongue out

SamC's picture

Posts: 2013

Date Joined: 30/08/06

not very long

Tue, 2008-09-09 21:32

seems to be good at it!

cheers
sam

____________________________________________________________________________

Cheers,

Sam

Colin Hay's picture

Posts: 10407

Date Joined: 23/10/07

Very, very nice Chris

Tue, 2008-09-09 22:51

Eager to hear how it goes.
(Colin 1 - Co-founding member of the prestigious Colin Club)

____________________________________________________________________________

Moderator. Proud member of the Fishwrecked "Old Farts". Make sure your subscribed to Fishwrecked Reeltime http://fishwrecked-reeltime.com/

Adam Gallash's picture

Posts: 15515

Date Joined: 29/11/05

nothing changes eh

Wed, 2008-09-10 09:00

So he still high sticks when landlocked aye, nothings changed since I fished with him. Wink

____________________________________________________________________________

Site Admin - Just ask if you need assistance

Dreamweaver's picture

Posts: 4688

Date Joined: 01/12/07

LOL Adam

Wed, 2008-09-10 09:16

Poor Spess Laughing, well not so poor Surprised, I'm dead jealous of all this serious bling flying around! Yell

Colin Molloy

(Colin 2 - Co-founding member of the prestigious Colin Club)

 

____________________________________________________________________________

Soon to be de "dreamweaver" ed!

SPESS's picture

Posts: 3356

Date Joined: 29/12/06

hahahahah greamy adam is

Wed, 2008-09-10 10:05

hahahahah greamy adam is talking about salmo!lol. hes snapped a rod on every outing ive been with him except one! The one time he didnt i snapped one.lol. Poor fulla he goes through blanks like no tomorrow!Tongue out



Keep it tight, reeeeeeel tight!



*PROUD FISHWRECKED MEMBER*

Dreamweaver's picture

Posts: 4688

Date Joined: 01/12/07

Oh LOL Spess

Wed, 2008-09-10 10:30

Oh! Sorry mate LOL - poor Salmo then! LOL. BTW, whose greamy? LOL

Colin Molloy

(Colin 2 - Co-founding member of the prestigious Colin Club)

 

____________________________________________________________________________

Soon to be de "dreamweaver" ed!

brenz's picture

Posts: 2182

Date Joined: 15/06/06

my q is how do you snap a

Wed, 2008-09-10 11:02

my q is how do you snap a rod so often?

-------------------------------------------------------------------------------------

The Tackle shack, for all your fishing needs huge range of stock to suit any fisherperson. PH:9248 3800

thetackleshack@bigpond.com